Translate

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

10 λόγοι να γίνεις κομμουνιστής

Λόγω του πολιτικού μπάχαλου που επικρατεί στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια πήρα την απόφαση να γράψω τούτο το άρθρο. Οι κομμουνιστές λόγω αυτής της κατάστασης έχει πάρει κώλος τους άλμπουρο και εμφανίζονται ως απελευθερωτές του πολιτικού τέλματος. Επειδή οι εν λόγω τύποι υποστηρίζουν ότι οι φτωχοί σε οποιοδήποτε τομέα  υστερούν πρέπει να τους τα παράσχουν οι πλούσιοι και πετυχημένοι. Ορίστε λοιπόν οι λόγοι να τους στηρίξουμε:



  1. Αφού έχεις λεφτά πολλά λεφτά θα μου δώσεις και μένα ένα σεβαστό ποσό να έχω και γω να κινηθώ
  2. Έχεις ferarri η special δυνατό racing μοτόρι; Θα μου το δώσεις να κάνω και γω την καύλα μου
  3. Έχεις καμιά δεκαριά πεντάστερα; Θα μου δώσεις και μένα ένα να πηδάω τα μωρά μου στις σουίτες
  4. Έχεις ωραίο μωρό, μοντέλο; Θα την έχουμε μαζί
  5. Κάθεσαι όλη μέρα στην τηλεόραση και αγχώνεσαι με την κατάσταση που επικρατεί; Βγες στους δρόμους να ξεσκάσεις και να παλέψεις μαζί τους μπας και νιώσεις και λίγο σημαντικός
  6. Έχεις καράβια; Θα μου δώσεις και μένα ένα να παίρνω φλασιά και να το παίρνω να πηγαίνω στα ανοιχτά να μη βλέπω κανέναν
  7. Θα μου δώσεις και μένα το ελικόπτερο σου να πηγαίνω βόλτα το μωρό μου
  8. Θα μου δώσεις το κότερο η το φουσκωτό σου να πηγαίνω σε ερημικές παραλίες να μη με πρίζει κανένας μαλάκας!
  9. Θα μου δώσεις τη λιμουζίνα σου να έχω τα μωρά μου και να κάνω το κομμάτι μου
  10. Αν είσαι hardcoreας πάρε τα όπλα και τράβα για επανάσταση να σφάξεις λίγο κόσμο και να κάψεις και να καταστρέψεις κάμποσα κτίρια


Γαμάτα; Με μια πρώτη ανάγνωση ναι. Ξυπνάτε! Ποσό βαρετός θα ήταν ο κόσμος αν είχαμε όλοι όλα αυτά; Αν το καταλάβουν οι φίλοι κομμουνιστές ότι αυτή η ομοιοποίηση που πρεσβεύουν είναι φύσιν αδύνατον να υπάρξει. Αν είχαμε όλοι το ίδιο μυαλό η ήμασταν όλοι γιατροί δε θα είχε κανένα νόημα τούτος ο κόσμος!

1 σχόλιο:

  1. Ακουμπάς πολύ ευαίσθητο πολιτικό ζήτημα!
    Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι αν ανέβει κουμμουνισμός στην εξουσία έχω μεταναστεύσει πιο εύκολα ακόμα κι αν βγουν τα χρυσαύγουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή