Translate

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Metal και γυναικεία μόδα

Καθώς χάζευα στην τηλεόραση σήμερα έπεσα πάνω σε κάτι που μου έδωσε τροφή για να γράψω το σημερινό θέμα. Βλέποντας τηλεόραση λοιπόν έπεσα πάνω σε μόδα με γυναικεία παπούτσια. Η γυναικεία μόδα είναι κάτι που με απασχολεί, έχω ήδη αναφερθεί σε άρθρο μου, αφού θαρρώ πως όλα τα περίεργα στον κόσμο τούτο θα τα δούμε από τις γυναίκες! Τα παπούτσια της τρέχουσας μόδας ήταν σαν:


Είναι πασιφανές πως τα παραπάνω παπούτσια είναι χοντροκομένα. Και παρόλο που το γυναικείο πρότυπο είναι κομψό και λεπτοκαμωμένο! Πράγματι απορώ πως στέκουν πάνω σε αυτά τα παπούτσια. Πώς φοράει μια κοπέλα η οποία πληρεί τα πρότυπα μοντέλου τέτοια παπούτσια; Εμένα μια τέτοια αδύνατη κοπέλα πάνω σε αυτά τα παπούτσια μου δίνει την εντύπωση ελεφαντίασης στα πόδια αφού βλέπεις τα αδύνατα πόδια της σε αυτά τα χοντροκομένα παπούτσια.

Πού κολλάει το metal τώρα στην όλη υπόθεση; Ένας κοινός θνητός βλέπει το μεταλά ως ένα αλλόκοτο πράμα με περίεργα ρούχα και εμφάνιση και με χοντροκομένα παπούτσια. Έτσι οι περισσότεροι ονομάζουν τα εν λόγω παλικάρια φρικιά! Τα περίεργα παπούτσια που φοράνε είναι πχ.:

Σας θυμίζει κάτι; Αν όχι ανατρέξτε πάλι στις παραπάνω φωτογραφίες...

Το στυλ είναι παρόμοιο (ίδιος ο πάτος τους), μη σας πω εδώ που τα λέμε πως το τελευταίο παπούτσι δεν είναι τόσο χοντροκομένο όσο τα δύο προηγούμενα!

Οι μεταλάδες γιατί κατακρίνονται και δεν κατακρίνονται οι γυναίκες;

Τα συγκεκριμένα τα βρίσκω πολύ άγαρμπα και άγρια για μία γυναίκα! Αλλά βλέπεις υπερισχύουν οι κοντές που θέλουν να πάρουν λίγο ύψος και να κοροϊδέψουν έτσι τον εαυτό τους! Ενώ αν μία ψηλή γυναίκα φορέσει ένα τέτοιο παπούτσι φαίνεται θεόρατη και τελείως αφύσικη! 

9 σχόλια:

  1. Ώστε σε απασχολεί η γυναικεία μόδα...
    Image ρε μουνιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως γράφω και στο άρθρο με απασχολεί γιατί όταν βλέπω τι μαλακίες πασάρει μου κάθεται στο λαιμό! Τυχαία έπεσα στο συγκεκριμένο βίντεο και χωρίς να το επιδιώξω καθόλου!

      Διαγραφή
  2. Αυτό με το χρυσόψαρο θα ήταν πολύ διασκεδαστικό αν το πετύχαινα στο δρόμο!
    Μπουαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τακούνι είναι μπουκάλι μπύρας γυρισμένο ανάποδα ή ιδέα μου ??

      Διαγραφή
    2. Φαντάσου το υγρό να ήταν πραγματικό κιόλας...

      Διαγραφή
    3. Το ήθελα πραγματικό το υγρό. Τωρα μου χάλασες τη φαντασίωση!

      Διαγραφή
  3. Ναι μπουκάλι μπύρας είναι! Γιατί το άλλο τακούνι που είναι σιδερογροθιά!!! Γυναίκες σου λέει μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή