Translate

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Μπάλα και γυναίκες



Τα τελευταία χρόνια έχω παρατηρήσει ένα φαινόμενο με τη μπάλα που δε μου αρέσει!!! Έχουν εισχωρήσει στον τομέα του ποδοσφαίρου οι γυναίκες. Πλέον τα αθλητικά, αντί να εκφωνεί άντρας όπως μέχρι πριν μερικά χρόνια, τα εκφωνεί η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου. Εσείς οι καναλάρχες δώστε καμιά δουλειά παραπάνω στον άντρα... Μας έφαγαν που μας έφαγαν τις δουλειές οι γυναίκες, όχι και να μπαίνουν στον τομέα μας και ειδικά στο πιο καθαρά αντρικό άθλημα. Γιατί καθαρά αντρικό θα μου πείτε κάποιοι; Κάπου είχα είχα διαβάσει ότι το ποδόσφαιρο αποτελεί υποκατάστατο του κυνηγιού που κατείχαν χιλιάδες χρόνια οι άντρες. Και τώρα έχουμε τις γυναίκες που όσο και να το θέλουν δε θα ασχοληθούν ποτέ και σε τόσο βάθος όπως ο άντρας... Ο μόνος λόγος που ασχολούνται οι γυναίκες με το ποδόσφαιρο είναι επειδή βρίσκουν sexy 22 αντρικά ιδρωμένα κορμιά να κυνηγάνε μια μπάλα και να κουτσομπολεύουν την επόμενη μέρα ποιος είναι ο πιο όμορφος.



Μα θα μου πείτε δεν είναι τόσο τυχαίο που οι γυναίκες έχουν πάρει αυτές τις θέσεις! Είναι θέμα marketing για να πιάσουν θεαματικότητα τα κανάλια. Γιατί ποιος ψωλαράς που σπαταλάει τόσο χρόνο από τη ζωή του και ειδικά καθημερινά στο ποδόσφαιρο, να βλέπει μια μουνάρα-τσόντα να του λέει για μπάλα. Σωστό; Και όμως λάθος! Ο συγκεκριμένος ας αναζητήσει τη συγκεκριμένη γκόμενα σε άλλη εκπομπή και σε άλλο κανάλι, κατά προτίμηση συνδρομητικό! Ναι κύριε να φύγετε να πάτε αλλού! Θα δείτε έτσι και την εν λόγω μουνάρα να ζεσταίνεται και να ξαλαφρώνει τα ρούχα σιγά σιγά. Θα μάθετε και καμιά στάση να ευχαριστήσετε την καλή σας. Και εκτός αυτού θα έχετε και ένα επιπλέον πλεονέκτημα... Δε θα κλαίτε την επόμενη που θα χάσετε το στοίχημα επειδή την προηγούμενη χαζεύατε μουνάρα και δε θα δίνατε διόλου σημασία στο αθλητικό περιεχόμενο...


Τι να κάνουμε κάποια πράγματα πρέπει να μείνουν ως έχουν. Είναι αντρικές υποθέσεις!



2 σχόλια:

  1. αν θες πες μου την αποψη σου για κατι που με απασχολει :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html

    επισης, αν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html

    επισης, αν θες γινε μελος στο μπλογκ μου :)

    και τελος αν θες πατα λαικ στη σελιδα μου στο φεισμπουκ : stefanos and the media.

    ΑπάντησηΔιαγραφή